Naším klientem je jeden z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců kávy a spotřebního zboží, který rozšiřuje a modernizuje distribuční centrum v okolí Chebu. Toto centrum se stane na ploše 100.000 m2 a investicí 1,5 mld. Kč jedním z nejmodernějších v ČR.
Pro úspěšné fungování tohoto logistického centra s vysokou úrovní technologie hledáme do sehraného stabilního týmu:
Technického koordinátora provozu
Ideální kandidát by měl disponovat zkušenostmi ze zajištění plánované i korektivní údržby výrobního procesu automatizovaného provozu, kde většinu diagnostiky provádí systém a méně měření, nebo vizuální a mechanická kontrola.
Úkoly:
- zodpovědnost za zajištění bezproblémového technického provozu distribučního centra (shuttle, backstore, dopravníkový provoz) a komplexní technický facility management
- koordinace oddělení údržby interně (vedoucí, teamleader, 22 pracovníků, ve 3 směnách, údržba vedena subdodavatelsky DHL,Dematic)
- sledování klíčových ukazatelů svěřených zařízení, provádění analýz slabých míst, vyhodnocování činnosti údržby, optimalizace interních procesů a plánování, tvorba koncepce s cílem zvyšování efektivity a snižování chybovosti
- pravidelná komunikace s dodavateli a poskytovateli veškerých technických služeb
- zodpovědnost za realizaci projektů souvisejících s dalším technickým vývojem centra
- práce s nástrojem podpory facility managementu CAFM
- kontrola dodržování pravidel bezpečnosti provozu a správu technické dokumentace/ provozní pokyny
- zajištění provozu odpadového hospodářství
- spolupráce na tvorbě nákladového rozpočtu na údržbu a zodpovědnost za jeho plnění a kontrola správného a hospodárného využívání výrobních zařízení (strojů, nástrojů a přípravků)
- reporting řediteli distribučního centra a technickému manažerovi v Německu
Požadavky
- technické min. středoškolské vzdělání (ideálně elektro, mechatronika nebo elektronika)
- schopnost aktivně se domluvit anglicky/ nebo německy
- ideálně praxe z údržby provozu s dopravníkovou technologií
- praxe na podobné pozici (team leader a vyšší) v automatizovaném provozu
- zkušenosti z tvorby layoutů skladu/výrobního provozu
- proaktivní přístup k práci, technické systematické a praktické myšlení
- samostatnost a schopnost si poradit v krizových provozních situacích
- znalost operačních systémů MFR, WMS, vizualizace a běžných systémů MS office,
- schopnost pracovat s technickými výkresy (AutoCAD), zkušenost s ergonomií pracovního prostředí
- ochota se dále vzdělávat a učit