Produktový management (oděvy)

Pro mezinárodní velkoobchodní společnost s pobočkami ve více než 12 zemích a centrálou v Praze hledáme z důvodu dalšího rozvoje společnosti komunikativního a zodpovědného kandidáta, který má nápady, estetické cítění a nebojí se přijmout globální zodpovědnost za svůj segment.  

 

PRODUKTOVÉHO specialistu – segment oděvy

Pracovní náplň:

  • product development a péče o svěřený sortiment
  • marketingová analýza a vyhodnocování dat
  • technická a marketingová podpora sortimentu
  • spolupráce při tvorbě komunikačních materiálů (katalogy, brožury, produktové listy)
  • analýza zákaznických potřeb, výzkum trhu a konkurence, návrh rozvoje a optimalizace svěřeného sortimentu
  • participace na vytváření firemní strategie značek, privátních značek, a řízení portfolia značek vč developmentu nových řad (tým 2 designerů)
  • definice cílů a marketingových programů, návrh marketingového mixu
  • product development, forecasting prodeje a vytváření cen
  • prezentace a tréninky produktů pro distributory a zaměstnance v ČR i v zahraničních pobočkách

Požadavky:

  • zkušenosti v oblasti produktového marketingu, product developmentu, a marketingovou analýzou (sortimentu, trhu, cen, vývoje prodejů, konkurence)
  • výborné prezentační a komunikační dovednosti v češtině a angličtině
  • pokročilá úrovni Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint a Outlook)
  • zkušenost v oboru osobních ochranných pracovních pomůcek (OOPP) výhodou
  • Schopnost pracovat zcela samostatně s orientací na výsledek
  • Zodpovědný přístup k produktovému poradenství  v oboru ochrany zdraví
  • Obchodně strategické myšlení
  • Týmový duch

Nabízíme:

  • práci v prosperující zavedené společnosti globálního působení, ale stále rodinného typu
  • produkty, které mají smysl
  • možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
  • atraktivní mzdové ohodnocení
  • možnost realizovat Vaše nápady a ovlivňovat produktové portfolio globálně