Pro mezinárodní velkoobchodní společnost s pobočkami ve více než 12 zemích a centrálou v Praze hledáme z důvodu dalšího rozvoje společnosti komunikativního a zodpovědného kandidáta, který má nápady, estetické cítění a nebojí se přijmout globální zodpovědnost za svůj segment.
PRODUKTOVÉHO specialistu – segment oděvy
Pracovní náplň:
- product development a péče o svěřený sortiment
- marketingová analýza a vyhodnocování dat
- technická a marketingová podpora sortimentu
- spolupráce při tvorbě komunikačních materiálů (katalogy, brožury, produktové listy)
- analýza zákaznických potřeb, výzkum trhu a konkurence, návrh rozvoje a optimalizace svěřeného sortimentu
- participace na vytváření firemní strategie značek, privátních značek, a řízení portfolia značek vč developmentu nových řad (tým 2 designerů)
- definice cílů a marketingových programů, návrh marketingového mixu
- product development, forecasting prodeje a vytváření cen
- prezentace a tréninky produktů pro distributory a zaměstnance v ČR i v zahraničních pobočkách
Požadavky:
- zkušenosti v oblasti produktového marketingu, product developmentu, a marketingovou analýzou (sortimentu, trhu, cen, vývoje prodejů, konkurence)
- výborné prezentační a komunikační dovednosti v češtině a angličtině
- pokročilá úrovni Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint a Outlook)
- zkušenost v oboru osobních ochranných pracovních pomůcek (OOPP) výhodou
- Schopnost pracovat zcela samostatně s orientací na výsledek
- Zodpovědný přístup k produktovému poradenství v oboru ochrany zdraví
- Obchodně strategické myšlení
- Týmový duch
Nabízíme:
- práci v prosperující zavedené společnosti globálního působení, ale stále rodinného typu
- produkty, které mají smysl
- možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
- atraktivní mzdové ohodnocení
- možnost realizovat Vaše nápady a ovlivňovat produktové portfolio globálně