Obchodní referent

-pro zahraniční společnost působící v oblasti stavební chemie s centrálou a výrobním závodem v Německu, a pobočkou v okolí Berouna

Pracovní náplní je především:

 

  • přijímání objednávek od zákazníků
  • fakturace zboží zákazníkům do 2. dne po obdržení potvrzených dodacích listů,
  • vyřizování reklamací
  • organizování dodávek a zajišťování včasné dopravy zboží k zákazníkům, a to v součinnosti s pracovníkem logistiky
  • objednávky zboží u výrobce – tj.v  Německu, Polsku a Maďarsku
  • sledování stavu zboží divize na skladě, zapisování jeho pohybu (PC)
  • sledování platební morálky zákazníků, upomínání neplatících zákazníků,
  • vedení a sledování evidence nezaplacených faktur divize, dle obchodních zástupců
  • spolupráce při inventarizacích
  • pojišťování zákazníků a dodržování pravidel úvěrového managementu dle platné směrnice (creditmanagement
  • spolupráce s účetním a kontrolním oddělením firmy,
  • spolupráce s produkcí: plán výroby dle požadavků zákazníků,

 

  • popřípadě další činnosti odpovídající znalostem, zkušenostem a schopnostem zaměstnance určené obchodním ředitelem nebo jednatelem společnost

 

Požadavky:

znalost práce s PC

MS Outlook, Word a Excel

Komunikativnost a schopnost organizovat priority

Znalost AJ/NJ minimálně B1